SUPPORT

Vi hjælper gerne også med support

Med en 3Tech-supportaftale behøver I ikke vente i timevis på, at en specialist når frem til jer. Vi løser langt de fleste problemer ved hjælp af fjernsupport, så I kan komme hurtigt i gang igen.

Hurtig hjælp til fejlfinding

Når der opstår fejl på en maskine eller i et system, så produktionen går i stå, er det dyrt. Meget dyrt. Det optimale er, at jeres egne opstillere eller teknikere selv kan løse problemet – men i nogle tilfælde går det hurtigere, når de har en systemekspert på sidelinjen.

Det får I med en supportaftale hos 3Tech, hvor I har online adgang 24/7 til vores team af supportspecialister.

Hvis uheldet virkelig er ude og fjernsupport ikke er nok, rykker vores teknikere naturligvis også gerne ud for at hjælpe jer.

Sådan hjælper vi jer
Group 4
Effektiv fjernsupport

Vi bruger Teamviewer og VPN, så vores supportspecialister har direkte adgang til jeres systemer. På den måde kan de følge med og vejlede, eller de kan foretage digital fejlfinding.

Group 4
Supportaftaler

Vi har standardaftaler, som vi tilretter, så aftalen passer til lige præcis jeres behov. Hvis der skulle opstå uforudsete udfordringer, er vi fleksible, så I aldrig står uden support.

Group 4
Support hos jer

I sjældne tilfælde kan der opstå problemer og fejl, der kræver mere end fjernsupport. I så fald tager en eller flere af vores specialister naturligvis gerne ud for at hjælpe jer.

Scroll til toppen